گوگولی مگولی

گوگولی مگولی

گوگولی مگولی
گوگولی مگولی

گوگولی مگولی

گوگولی مگولی

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی
مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی ومدیریت کسب و کار
بازاریابی مدیریت کسب و کار
انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی
تعاریف بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 759 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد ،بازاریابی همزمان و منابع می باشد...

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
v  بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
v  بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
v  بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

 

 

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

تئوری جامع
تئوری جامع ماشین های الکتریکی
generalized theory
میانترم تئوری جامع
پایانترم تئوری جامع
سوالات تئوری جامع
ابوالفضل واحدی 
سعید افشارنیا
چی مون اونگ
حل مسائل
دسته بندی برق
فرمت فایل rar
حجم فایل 12521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و ... که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد. با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد. قابل استفاده برای دانشجویان ارشد برق و راه اهن.

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

پاورپوینت سی تی اسکن چیست؟

پاورپوینت سی تی اسکن چیست؟

اساس تهیه تصویر در سی تی اسکن بر پایه ضریب تضعیف خطی بافتهای مختلف بدن از یکدیگر استوار است.


مشخصات فایل
تعداد صفحات224
حجم5963 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

پاورپوینت سی تی اسکن چیست؟

 

مواد حاجب
•داروهایی که به صورت روتین در تصویربرداری پزشکی استفاده شده و جهت تصویرسازی از اندامهایی کاربرد دارد که از یکدیگر کنتراست بسیار پایینی را دارا میباشند.


•کاربرد دیگر این داروها، در به تصویرکشیدن Wash in و wash out بافتهای طبیعی و پاتولوژیک میباشد.         
•این داروها را از نظر اسملاریته به سه دسته: هایپر اسمولار Hyper Osmolar، لو اسمولار Low Osmolar و ایزو اسمولار  Iso Osmolar تقسیم میشوند.

–هایپر اسمولار: اسمولاریته  بالاتر از خون دارند
–لو اسمولار:  اسمولاریته  پایینتراز خون دارند
–ایزو اسمولار: اسمولاریته  برابرخون دارند
•بهترین و کم عوارض ترین نوع مواد حاجب، داروهای ایزو اسمولار میباشند.
عدد سی تی
•اساس تهیه تصویر در سی تی اسکن بر پایه ضریب تضعیف خطی بافتهای مختلف بدن از یکدیگر استوار است.


•ا زآنجایی که اختلاف بین این ضرایب بسیار اندک و محدود بوده، نمایش تصویر دارای کنتراست خوبی نمیباشد. لذا ان ضرایب را در یک عدد ثابتی ضرب نموده تا کنتراست تصاویر بدست آمده ایده آل باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت فایو اس چیست

پاورپوینت فایو اس چیست

چطور می توان بهره وری را در یک سازمان افزایش داد آیا واقعاً کار دشواری است؟ آیا نیاز به هزینه های گزاف می باشد؟


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم2052 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت فایو اس چیست

 

محیط کارخانه قبل از انجام 5s
•چطور می توان بهره وری را در یک سازمان افزایش داد آیا واقعاً کار دشواری است؟
•آیا نیاز به هزینه های گزاف می باشد؟
•آیا نیاز به فعالیتهای سخت و دشوار است؟
•باید گفت هر گز چنین نیست زیرا برای بهره وری در سازمانها روشهایی وجود دارد که بسیار ساده می باشد وبا به کارگیری این فنون سازمانها می توانند ضمن ایجاد سازمانی کیفی و بهره ور در انجام صحیح و سریع فعالیتها بکوشند.
ویژگیهای مشترک شرکتها و سازمانهایی که بازده مطلوبی ندارند هرچند گواهینامه ISO9001-2000 نیز داشته باشند:
•محیط کار آشفته است و بی نظمی همه جا موج می زند.
•کارکنان برای اصلاح و پیشرفت نحوه انجام کارها هیچ تلاشی نمی کنند.
•در محیط کار ضایعات،اشیاء معیوب ودوباره کاری ها فراوانند.
• تجهیزات و وسایل اداری در اطراف پراکنده اند.
•روابط بین افراد در شرکت معمولاً خوب نیست.
•کارکنان ظاهری خسته و آشفته دارند.
•میزان غیبت از کار بالا است.

 5Sاز دو طریق متفاوت باعث بهبود کیفیت و ارتقاء بهره وری می گردد:

1- به روش مستقیم که از اجرای آن ناشی می گردد.

2- به روش غیر مستقیم که ناشی از این حقیقت است که مشکلات در محیطی مرتب و منظم به راحتی قابل شناخت و در نتیجه قابل رفع هستند.

 

چند نکته مهم

•نیرویی که باعث به حرکت در آوردن 5S می شود از خود کارکنان تامین می شود به همین دلیل سرمایه گذاری برای اجرای آن بسیار اندک است .
•مفاهیم و تکنیک های اجرایی آن ساده بوده و برای همه قابل فهم و درک است.
•نتایج آن خیلی زود و برای همه قابل مشاهده است.
•برنامه آن نیاز به سرمایه گذاری نسبتاً اندکی دارد.
•اجرای آن مستقل از اندازه ( بزرگ، متوسط و کوچک) و نوع تجارت سازمان است.
•انسانها به طور ناخود آگاه تمیزی، نظافت، ایمنی و راحتی را دوست دارند وبه همین دلیل یک شرکت به برنامه5S علاقه مند می شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت ابزارهای بازاریاب چیست؟

پاورپوینت ابزارهای بازاریاب چیست؟

ابزارهای بازاریاب چیست؟ محصول و خدمت ماهیت کیفیت ایده محصول تحقیق و توسعه عمر محصول نام محصول تولید بسته بندی قیمت تقاضا سهم بازار قیمت تمام شده ادراکی فصلی مناقصه ای حداکثر سود ...


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم194 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت ابزارهای بازاریاب چیست؟

 

انواع تقاضا و واکنش های بازاریاب

•تقاضای منفی: هنگامی که مصرف کنندگان به کالایی بی میلی نشان می دهند.
•تقاضای صفر: هنگامی که مصرف کنندگان نسبت به وجود کالا آگاهی ندارند.
•تقاضای پنهان: نیازی که توسط کالاهای موجود تامین نمی شود.
•تقاضای رو به پایین: از رونق افتادن محصولات
•تقاضای بی قاعده: تقاضای فصلی و یا بی قاعده
ماتریس 2*2 طبقه بندی دیدگاه ها
•تعاملی
•غیر تعاملی، در برابر
–دیدگاه اقتصادی
–دیدگاه غیراقتصادی
•Interactive
•Noninteractive  vs.
–Economic
–Noneconomic

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود